donderdag 25 april 2013

Oohh kom er eens kijken !

Het is wel geen Sinterklaas, maar zo voelde het wel gisteren in de Kringloopwinkel, ik was net een beetje aan het rondkijken toen ze binnen kwamen met dit schattige wiegje en.............ik viel bijna om van vreugde, er lag nog een popje in :)
Zonder lang te praten riep ik al...ik koop het, en wat zo leuk is, die mannen die daar werken hebben helemaal geen idee van oud speelgoed, ze denken dan altijd dat ik nog een kleine dochter heb en het voor haar meebreng, ik laat ze dat dan ook rustig denken, want dan is de prijs ook meestal heel betaalbaar......en hier is het dan :)






Is ie niet lief ??






Hij heeft hele leuke flirty eyes. 






Ook vond ik nog dit leuke vintage tafellaken met rozen, en een heel oud blik vol met knopen.


Voor iedereen nog een hele fijne week en zoals altijd heel erg bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reactie`s


                                         Groetjes Mieke

19 opmerkingen:

  1. Hello from Spain, this baby is very cute. I like her crib. Nice photos. Keep in touch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooi wiegje en schattig popje. Ik snap wel dat je heel blij was toen je deze wieg zag, zoiets kom je ook niet elke dag tegen. Jouw huis zal best wel aardig gevuld zijn, denk ik :-)!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke.
    Mijn dag kan dan ook niet meer stuk als ik zulke mooie dingen vind. Wat een geweldige buit. Ik verheug me op de koninginnendag markt. Daar heb ik verleden jaar hele leuke dingen gekocht voor bijna niets.

    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have a special ability to find those special old dolls. Again, a beauty and the cradle is fantastic.
    Hugs and have a nice weekend
    Hugs
    Wyrna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh meid, ik kan me je vreugde heel goed voorstellen...haha ik had het zelf nog niet zo lang geleden met mijn naaimachientjes.
    Wat heb je een geluk met de pop en het wiegje, je was op het juiste moment op de juiste plaats.
    geniet er van.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Mieke wat mooi!!!! Zoiets maak ik nou nooit eens mee bij de kringloop!!! Wat een bofferd ben jij! Is echt een lieve pop. Vind het altijd ook zo lief die flirtoogjes. En het wiegje is ook echt heel mooi. Prachtige vondst. Dan zou ik ook echt het Sinterklaas gevoel hebben. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pop en wieg heb je weer gevonden Mieke. Wat een geluk om zo iets tegen te komen voor een leuk prijsje. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankopen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieve Mieke,

    dit is dus echt is om vanuit je DAK te gaan!!!! wowww wat een vondst!! Jij blij natuurlijk!!! ik vind het heel erg leuk voor je...

    ik heb nu een reuze postcard geplaats en hoop dat de post-mail nu eens lukt tussen jou en mij...hihi...nog steeds geen adres....


    liefs en een fijne avond!!!

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fantastic find! The little doll is adorable!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig, soms moet je hier gewoon tegen aan lopen. Geniet er maar lekker van. lfs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Una maravilla tanto el muñeco como la cuna, felicidades por esos tesoros y por la fantástica presentación:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mieke wat ben je een bofferd weer!!! Wat een te gaaf bedje zeg!!! I am in live....

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the doll and her bed. The doll is very, very cute and charming.

    Lil on Lilsdolls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Mieke wat heb jij terug geluk gehad, net als Ciska onlangs met haar naaimachientjes, ze kwam toen ook net op tijd. Dit noemen ze dan "op het juiste moment op de juiste plaats". Ik ken dat sinterklaasgevoel helemaal, maak het ook af en toe eens mee, héérlijk toch?
    Je wiegje en je popje zijn om ter mooist. Staat er een stempeltje in de nek? Lijkt mij een Engels popje, en dan die flirtoogjes, ik ben er helemaal weg van!
    Geniet ervan!
    Lieve groetjes,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat is dat mooi! Wat een toeval dat je zoiets vindt, nét of het voor jou binnengebracht wordt. Ik heb dat vaak met rozen, rozenboeken,etc. Heel erg mooi hoor en d e pop is er voor gemaakt! De pop is zo mooi!

    Fijn weekend

    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig, Mieke!
    Wat een super vondst!
    Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Que maravilla,es precioso.Besos desde España!!!

    BeantwoordenVerwijderen