woensdag 19 september 2012

Kringloop Geluk

Hallo allemaal, vandaag weer eens bij de kringloop voorbij gegaan en hele mooie spulletjes gevonden.
Je kent dat beslist wel, als je iets zoekt vindt je het niet, en als je nergens aan denkt, hopla vindt je de mooiste dingen.
Zo ging het mij vandaag dus :)
Als eerste vond ik dit schattige vaasje met rozen erop, ik heb het direct met rozen uit de tuin gevuld.
Het zier er toch prachtig uit, niet waar ??
Verder nog een hele leuke oude sauskom, een schaaltje met een passend zilveren schoteltje eronder, een oud babylakentje met open gewerkte rand.
Gehaakte spreitjes, een oude sleutel, hele oude foto's en nog wat kant.
Mijn dag kon dus niet meer stuk, toen ik thuis kwam heb ik een lekker cappuccino gemaakt en in alle rust mijn schatten bekeken, daarna is het natuurlijk een heerlijk werkje om voor alles weer een plekje te vinden.
Voor iedereen een fijne week !

Lieve groetjes Mieke

10 opmerkingen:

  1. Just adore the vignette with the gorgeous flowers, lace and vintage photo's, this is soooo my style. Oh, and love cappuccino! xoxo's Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mieke...je zegt het precie goed:Kringloopgeluk!!
    Geweldige score heb je...de vaas ik mooi zeg,eigenlijk alles.
    Ik ga morgen eens een poping wagen in een andere plaats,heb ik al veel over gehoord.Maar het moet gewoon "toeval"en "geluk"zijn...

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your photos are gorgeous! I love the old key--how beautifully ornate it is!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful pictures, Mieke! Love especially that old jug and the cab cards! Just adorable!

    Hugs,
    Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mieke, wat heb jij die dag geluk gehad! De vaas is supermooi en jij weet alles zo mooi te etaleren. Prachtig!
    Groetjes,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke,

    Wat leuk dat je nu ook een volger van mijn blog bent, ik heb me ook direct bij jou aangemeld want je hebt ook al zo`n mooie blog.
    Hoe leuk is het om die dingen te delen met mensen met dezelfde passie.
    Ik ga straks even op mn gemak bij je neuzen...

    groetjes Cis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful! Your vignette is gorgeous, and those roses are amazing! It is always fun to hear from you! xo Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geluk moet een mens soms hebben toch en jij had dat , jeeee wat een gaaaaave spulletjes , die kleedjes superrrrrr mooi en de rest ook natuurlijk , ga binnenkort ook maar weer eens naar de kringloop !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Mieke,

    Ik zag je blog bij het blog van Het lieve hemeltje staan,
    en nu later weer bij Maia, en ik dacht ik ga even bij je op bezoek.
    Wat is het hier mooie en gezellig.
    Je beer met dat vestje met lieve kraagje en tasje is super!
    En dan deze vondsten zijn geweldig.
    Natuurlijk ga ik jouw mooie wereld meer bezoeken en wil
    ik je graag volgen...

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mieke,

    Ook deze blog is helemaal leuk! Welke kringloop ga jij heen!?
    Bijzondere vondsten,zeg, hebben ze bij onze kringloop niet!
    Maar wat je zegt klopt wel, je moet er geluk mee hebben, soms vind je niks ,en de andere keer kom je met geweldige dingen thuis!
    Al ik een week niet geweest ben,gaat het helemaal kriebelen, gek he?
    Kringloop-verslaafd vrees ik! ;) Maar als dat het ergste is, valt het wel mee!
    Dank je voor t volgen van mijn blog, altijd leuk mensen met dezelfde interesses te ontmoeten,
    Groetjes Monique. Spullen van Vroeger

    BeantwoordenVerwijderen